Atatürk Üniversitesi Personeli HGS Başvurusu

Akademik ve İdari Personel ile Kadrolu İşçilerimizin HGS başvurularıyla ilgili duyuru.

 - http://atahgs.atauni.edu.tr/portal/kullanici/ adresine girildikten sonra Üniversitemize ait portala yönlendirileceksiniz.
- HGS sisteminde daha önce kaydınız varsa TC kimlik numarası ve şifrenizi girmeniz istenecektir.
 - Hiç kaydınız yoksa yeni kayıt işlemi yapılacaktır.
 - Kaydınız var fakat şifrenizi unuttuysanız şifremi unuttum işlemlerini takip ederek sözleşme sayfasına yönlendirileceksiniz.
 - Yeni Kayıt butonuna tıklayarak sözleşme sayfasındaki bilgileri doğru olarak doldurduktan sonra, alttaki sözleşmeyi onaylıyorum butonunu tıklayarak kayıt işleminiz gerçekleşmiş olacaktır. Açılan kayıt sayfasında çıktı almak için çıktı al butonuyla işleminiz tamamlanmış olacaktır.
 - Personelimize verilecek ilk 2 adet HGS etiketi ücretsiz olup, bundan sonra alınacak HGS Etiketleri 100 TL mukabili verilebilecektir.
 - Araç ruhsatının, personelin kendi adına, eşi adına, birlikte lojmanda ikamet edenler için belgelemek (Adrese dayalı Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği) kaydıyla anne, baba veya diğer akrabalar adına olması gereklidir.
 - Aracın hususi kullanılan otomobil olması gereklidir. Ticari veya şirket araçlarına HGS etiketi verilmez. Verilmesi halinde bu araçlar için belirlenmiş ücret alınır.
 - Ücret, alınacak HGS etiketi yapıştırılacağı anda HGS Ücret alma Kiosklarından tahsil edilir. Kiosk`lar para üstü veremediğinden bedelin kağıt para olarak getirilmesi gerekmektedir.

 Başvurularda aşağıdaki belgelerin, belirtilen sırada, aslı veya fotokopilerinin verilmesi zorunludur.


 1. Yukarıda belirtilen adresten bilgileri girilecek araca ait sözleşmenin sistem üzerinden onaylanmış ve her sayfası imzalı çıktısı (aslı),
 2. Sözleşmede başvurusu yapılan araca ait ruhsatın fotokopisi (Plaka, araç sahibi, şase numarası, marka, model ve kullanım şekli okunaklı olmalı),
 3. Personel kimlik fotokopisi,
 4. Araç eş adına ise başvuruda belirtilmeli, araç anne veya baba adına ise bu durumu belgeleyecek belge/belgelerin fotokopisi.
 5. Belgeleri, burada belirtilen şartlar dahilinde hazırlayarak ıslak imzayla imzaladıktan sonra, çalıştığınız birim amirince EBYS sistemi üzerinden elektronik olarak gönderilmesi veya elden teslim edilmesi halinde işlemler başlatılır.