Halk Otobüsü HGS Başvuru

- Halk Otobüsü HGS Başvurusu
- http://atahgs.atauni.edu.tr/portal/kullanici/ adresine girildikten sonra Üniversitemize ait portala yönlendirileceksiniz.
- HGS sisteminde daha önce kaydınız varsa TC kimlik numarası ve şifrenizi girmeniz istenecektir.
 - Hiç kaydınız yoksa yeni kayıt işlemi yapılacaktır.
 - Kaydınız var fakat şifrenizi unuttuysanız şifremi unuttum işlemlerini takip ederek sözleşme sayfasına yönlendirileceksiniz.
 - Yeni Kayıt butonuna tıklayarak sözleşme sayfasındaki bilgileri doğru olarak doldurduktan sonra ( "Başvuranın Konumu"ndan "Minibüs-Otobüs" seçeneği seçilecek), alttaki sözleşmeyi onaylıyorum butonunu tıklayarak kayıt işleminiz gerçekleşmiş olacaktır. Açılan kayıt sayfasında çıktı almak için çıktı al butonuyla işleminiz tamamlanmış olacaktır.
 - Bu araçlara HGS Etiketleri yıllık vizeli olarak verilir.
 - HGS talep edilen araçların Üniversite kampüsüne hizmet ediyor olması gerekmektedir.
 - HGS etiketi yıllık bedelleri 50 TL dir. Sadece Kredi Yurtlar Önü bariyerlerinden giriş ve Kampüs Ana Kapı çıkış yetkisi verilir.
 - Ücreti yatırılmış olan yanlış ve eksik başvurularda ücret iadesi yapılmaz.
 - Ücret, HGS etiketi yapıştırılacağı anda HGS Ücret alma Kiosklarından tahsil edilir. Kiosk`lar para üstü veremediğinden bedelin kağıt para olarak getirilmesi gerekmektedir.-Yatırılan para için resmi makbuz istenecekse paranın vezneye/Bankaya yatırılması.
Başvurularda aşağıdaki belgelerin, belirtilen sırada, aslı veya fotokopilerinin verilmesi zorunludur. 

1. Yukarıda belirtilen adresten bilgileri girilecek araca ait sözleşmenin sistem üzerinden onaylanmış ve her sayfası imzalı çıktısı (aslı),
 2. Sözleşmede başvurusu yapılan araca ait ruhsatın fotokopisi (Plaka, araç sahibi, şase numarası, marka, model ve kullanım şekli okunaklı olmalı)
 3. Araç sahibinin Kimlik Fotokopisi