Yaz Okulu Ücret İade İşlemleri

14 Ağustos 2017

YAZ OKULU

ÜCRET İADELERİ İLE İLGİLİ DUYURU

2016-2017 Eğitim-Öğretim yılı yaz okulu uygulaması kapsamında, fazla ücret yatırılması, ücret yatırılan dersin açılmamış olması, ücret yatırılan derse kesin kayıt yapılmaması gibi nedenlere bağlı olarak ücret iadesi yapılması gereken öğrenci bilgileri Vakıflar Bankası Üniversite Şubesi Müdürlüğüne bildirilmiştir.

Ücret iade işlemleri ilgili banka şubesi tarafından;

a) Kayıt sürecinde IBAN Numarası bildiren öğrencilerimizin ücret iade işlemleri IBAN numaralarına 03 – 10 Ağustos 207 tarihleri arasında otomatik olarak yapılmıştır.

b) Kayıt sürecinde IBAN Numarası bildirmeyen, hatalı bildiren öğrencilerimizin ücret iade işlemleri aşağıda 14 Ağustos 2017 tarihinden itibaren Vakıflar Bankası Üniversite Şubesinden T.C Kimlik Numaraları bulunan Nüfus Cüzdanları ile müracaatları halinde ilgilerin kendilerine,

yapılacaktır.