Belge Yönetim Merkezi

Vizyon ve Misyon

 Genel anlamda Üniversitemizin tüm evraklarının kayıt altına alınmasını, yazışmalarının hızlı ve zamanında ilgili birim ve makamlara ulaşımı ve arşivlenmesini yürüten Şube Müdürlüğümüz, ayrıca yeni açılan Akademik ve İdari birimlerin resmi yazışmalar...  Genel anlamda Üniversitemizin tüm evraklarının kayıt altına alınmasını, yazışmalarının hızlı ve zamanında ilgili birim ve makamlara ulaşımı ve arşivlenmesini yürüten Şube Müdürlüğümüz, ayrıca yeni açılan Akademik ve İdari birimlerin resmi yazışmalarında kullanacakları Resmi Yazışma Birim Kodlarını tespit ederek ilgili birime bildirmekte ve böylece resmi yazışmalarda evrak takip sisteminde doğabilecek sorunlarının önüne geçmektedir. Üniversitemizle PTT Bölge Müdürlüğü arasında 2009 yılında imzalanan Kargo Gönderileri Hizmet Alımı sözleşmesi Mart 2010 ayı itibariyle içeriği ve kapsamı daha da zenginleştirilerek Üniversitemiz ve mensupları lehine olacak şartlar artırılarak yeniden imzalanmış ve bu Üniversitemiz tüm birimlerine duyurulmuştur. Yine diğer kargo ve kurye firmaları ile görüşmeler yapılmış olup, hizmetleri hakkında bilgi ve teklifler alınmıştır. Bu konudaki bilgi ve birikimini Üniversitemiz birim ve mensuplarına rehberlik ederek değerlendirmektedir. Genel Evrak olarak isimlendirilmiş ve temel anlamda üç bölümden oluşmaktadır. Gelen Evrak, Giden Evrak ve Posta Dağıtımı teşkilat yapısıyla işlevini şekillendirerek, gerek birim bazında ve gerek elaman-araç gereç olarak daha etkin verim ve ergonomi sağlanmıştır. Rektörlük Makamı onayıyla, yeni kurulan birimlerin birim yazışma kodlarını tahsis etmeye yetkilendirilmiş olan birimiz yine Genel Sekreterlik Makamı onayıyla Üniversitemiz birim ve çalışanlarının daha ekonomik ve sağlıklı şartlarda kargo gönderebilme anlaşmalarını yürütmekte ve yayınlamaktadır.